نمايندگي سينك ايليا استيل تهران

فروشگاه آنلاين سينك گرانيتي

نمايندگي سينك ايليا استيل تهران

۱۹ بازديد

سينك هاي چدني ميناكاري شده از همان ابتدا يكي از لوازم اصلي بوده و دليل خوبي هم دارد. يكي ديگر از مواد بادوام، آنها همچنين داراي يك روكش جذاب و براق هستند و در رنگ هاي زيادي موجود هستند. ميناي چيني نياز به توجه نمايندگي سينك ايليا استيل تهران كافي در نگهداري و تميز كردن آن دارد تا از مشكلات خراشيدگي، حكاكي و لكه‌دار شدن جلوگيري شود. روش‌هاي تميز كردن ساينده باعث خراشيسينك دست ساز ايليا استيلدگي روي سطح مي‌شوند، در حالي كه اسيدهاي قوي آن را حك مي‌كنند و به طور بالقوه منجر به تغيير رنگ مي‌شوند. روكش ميناي چيني نيز مي‌تواند خرد شود و آهن زير آن را نمايان كند و منجر به زنگ زدگي شود. اين موضوع در مورد ظروف سنگين و اعضاي خانواده كمتر وظيفه شناس كه مستعد انداختن چيزها در سينك هستند، بسيار نگران كننده است. با اين حال، اگر به درستي با آنها رفتار كنيد، اينها احتمالاً بهترين و محكم ترين  سينك ايليا استيل قيمت هايي هستند كه مي توانيد بخريد - و اغلب قيمت آنها به همين صورت است. سينك چدني خريدي است كه احتمالاً از آن پشيمان نخواهيد شد.


 سينك دست ساز ايليا استيل هاي فولادي لعابي از همان اصل استفاده مي كنند، اما با فلز زيرين متفاوت. فولاد به اندازه چدن قوي يا سنگين نيست و قيمت را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد. در حالي كه فولاد لعابي بيشتر به عنوان يك گزينه مقرون به صرفه در نظر گرفته مي شود، مي تواند زيبايي و دوام را به آشپزخانه شما بيافزايد - و با مراقبت مناسب مي تواند براي سال هاي آينده شما را دوام بياورد.


خاك نسوز

 كيفيت سينك ايليا استيل آشپزخانه

 كيفت سينك ايليا استيل  هاي نسوز از نظر ظاهري مشابه چدن ميناكاري شده با چيني، از خاك كيفيت رس و مواد معدني تشكيل شده اند و در دماي بسيار بالا پخته مي شوند و به آنها استحكام و مقاومت فوق العاده اي در برابر حرارت مي دهد. ما  سينك ايليا استيل قيمت هاي نسوز را در سبك ها و رنگ هاي مختلف ارائه مي دهيم. سطح سراميكي غير متخلخل آنها نيز به طور طبيعي در برابر كپك، كپك و باكتري مقاوم است - و آنها را به گزينه اي عالي براي آشپزخانه تبديل مي كند. مانند چدن، خاك نسوز نيز مي تواند با وزن و نيروي كافي تراشه كند، اما به دليل ماهيت جامد، خطر زنگ زدگي را تهديد نمي كند. علاوه بر اين، توجه داشته باشيد كه ارتعاشات زباله‌دان‌ها مي‌تواند سينك را ترك كند يا «شكل كند» (ايجاد شكاف در لعاب) و در نتيجه استفاده از دفع‌كننده‌هايي با  سينك ايليا استيل نسوز را توصيه نمي‌كنيم. اگر داشتن يك زباله دان براي شما ضروري است، احتمالاً يك ماده سينك با گذشت بيشتر گزينه بهتري است.


از آنجايي كه اين سينك ها بسيار محكم و بادوام هستند، مي توانند بسيار سنگين باشند و البته سينك هاي بزرگتر نيز سنگين تر خواهند بود. ممكن است لازم باشد كابينت خود را قبل از نصب آنها تقويت كنيد.

سينك ظرفشويي تك كاسه اي اكريليك

سينك هاي اكريليك از پلاستيك، فايبرگلاس و رزين ساخته شده اند. اكريليك يك ماده مقرون به صرفه و جذاب است كه در هر رنگ و طرحي موجود است. يك  سينك ايليا استيل  اكريليك به دليل سبك بودن، تقريباً با هر متريالي مي‌تواند به راحتي نصب شود و گزينه‌اي عالي براي مقاوم‌سازي، خانه‌هاي اجاره‌اي و ديگر موقعيت‌هايي است كه مي‌خواهيد زيبايي و دوام يك سينك باكيفيت را بدون وزن داشته باشيد. از آنجايي كه آنها از يك ماده منفرد و جامد تشكيل شده‌اند، خراش‌هاي متوسطي را مي‌توان سمباده زد و صيقل داد، و روكش در برابر لكه و زنگ زدگي مقاوم است.


يكي از مزاياي اصلي اكريليك انعطاف پذيري آنها است - به احتمال زياد شما نمي توانيد بسياري از ظروف را در سينك اكريليك بشكنيد زيرا وقتي چيزي در سينك مي ريزد، ظروف زيادي را مي شكنند. با وجود اين انعطاف پذيري، سينك هاي اكريليك داراي معايبي هستند كه مهمترين آن عدم تحمل عمومي آنها در برابر گرما است. با اين حال، برخي از توليدكنندگان راه‌هايي براي كاهش اين مشكل پيدا كرده‌اند و سينك‌هاي اكريليك SolidCast كه ما ارائه مي‌كنيم قادر به تحمل دماي تا 450 درجه فارنهايت هستند.


مس

سينك آشپزخانه مسي

اگرچه سينك‌هاي مسي گران‌تر هستند، اما سينك‌هاي مسي گزينه‌اي زيبا و مفيد براي آشپزخانه شما هستند.  سينك ايليا استيل نمايندگي هاي مسي علاوه بر ظاهر متمايزشان زنگ نمي زنند و خاصيت ضد ميكروبي از خود نشان مي دهند. اگرچه توليدكنندگان سينك براي تضمين اين تمايز ضد ميكروبي بايد در EPA ثبت نام كنند، اما مطالعات نشان داده اند كه باكتري ها بيش از چند ساعت روي سطح مسي زنده نمي مانند.


مس همچنين يك ماده بسيار واكنش پذير است و ظاهر آن در طول زمان با توسعه پتينه طبيعي آن تغيير مي كند. ماهيت اين پتينه بسته به خود مس و محيطي كه در آن يافت مي شود مي تواند متفاوت باشد، اما اغلب منجر به تيره شدن سطح اوليه روشن و "خام" مي شود و حتي مي تواند به رنگ هاي آبي و سبز منجر شود. كساني كه مايل به حفظ ظاهر اوليه هستند، مي توانند سينك خود را جلا دهند، كه در پايان مهر و موم مي شود، اما به قيمت خواص ضد ميكروبي مس (به عنوان يك مانع بين مس و محيط آن ايجاد مي شود).

منبع


https://www.plumbingsupply.com/kitchen-sink-buying-guide.html


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.